Dušan Neuwirth: Díky kontaktům ze sportu jsem rozjel své podnikání
Na počátku byla velká touha po vlastním byznysu. Dnes je Silvini úspěšným hráčem na trhu cyklistického a běžkařského oblečení s ambicemi na Tour de France. Jak celoživotní sportovec Dušan Neuwirth buduje svou značku, kde získal první kontakty a jak zúročil sport v podnikání?
More...
Zákazníci byli spokojení, vše fungovalo, ale nás to nebavilo
Prvotní byla touha něco dělat. Společně se svou nynější ženou, módní návrhářkou, se vrhli na zajišťování výroby oblečení. Jejich dobré jméno a spokojenost zákazníků je dovedla až k takovým značkám, jakými jsou obchodní řetězce Tesco, Makro nebo Hypernova. Přesto, že práce je bavila a vše fungovalo, pořád to nebyl vysněný vlastní projekt. Rozhodli se tedy uplatnit dosud nabyté zkušenosti, výhodu manželčiny profese i toho, že pochází z Číny a založili Silvini. Pod italským názvem značky najdete vše, co dnešní cyklisti a běžkaři potřebují. Komfort, účelnost i eleganci.
Že nás firmy kopírují beru jako ohodnocení naší práce
Silvini si po celou dobu žádné velké PR nedělala. K propagaci jí momentálně pomáhají sociální sítě, ale také to, že se ke svým zákazníkům chovají férově. Co slíbí také splní. I kdyby je to mělo stát finanční ztrátu. Podobně jako k zákazníkům, spravedlivě přistupují i ke svým zaměstnancům, kteří postupně rostou spolu s firmou. A právě expanze značky i narůstající objem práce donutil Dušana svou práci delegovat. Sám nám přiznal, že najít ty správné lidi a důvěřovat jim, byla pro něj velká výzva. Další známkou toho, že odvádějí skvělou práci, je pro Dušana skutečnost, že jejich výrobky už některé firmy kopírují.
Co dalšího v podcastu uslyšíte?
- Jak zvládají Dušan Neuwirth s manželkou kloubit osobní a pracovní život?
- Při čem se nejvíc hádají?
- Jak se buduje značka s celosvětovým přesahem?
- Kde získali finance na rozjezd vlastního projektu a co jim nejvíc pomohlo?
- Byly momenty, kdy chtěl Dušan podnikání zabalit?
- Co je pro něj v podnikání nejtěžší a co se naučil?
- Jsou sportovci jiní zaměstnanci?
- Jak si neznámá značka Silvini budovala důvěru, sháněla schopné obchoďáky a získávala kontakty?
- Jak se popasovali s uplynulým rokem?
- Je těžké přesvědčit profesionály, aby testovali produkty Silvini?
- A mnoho dalšího.
Pomůžeme vám na vaši cestě v podnikání. Zaregistrujte se do naší členské sekce.